Кошик
892 відгуків
Працюємо під час війни! Щоденні відправлення замовлень!До товарів

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів». Терміни повернення та обміну Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотна доставка товарів провадиться за домовленістю. Умови повернення товарів належної якості Відповідно до чинного законодавства, ви можете повернути або обміняти товар належної якості, якщо: - товар не був у вжитку та не має слідів використання споживачем (подряпини, сколи, потертості тощо) - товар упакований та повністю збережений фабрична упаковка - збережено всі ярлики та заводське маркування - товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості. розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням, якщо даний товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом із товаром. Продавець не має права відмовити в обміні (поверненні) товару, що не включений до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону (збережений товарний вигляд, ярлики, пломби, є розрахунковий документ тощо). Виняток Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 р. № 172). Доставка у разі повернення товару належної якості оплачує покупець. Доставка у разі повернення товару неналежної якості оплачує продавець. Якщо у вас виникли додаткові питання щодо повернення або обміну товарів, Ви можете їх задати, зателефонувавши за номером +380660941181 Гарантія Повернення товару за гарантією. Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар за гарантією: ● Зателефонуйте нам та попередьте, що ви збираєтеся привезти товар для повернення за гарантією Повернення грошей здійснюється: на карту Приват або на карту іншого банку. Відповідно до закону «Про захист прав споживачів» ми перерахуємо Вам гроші не пізніше ніж через 7 днів після прибуття посилки на склад магазину.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner